Reklamácie, vrátenie a opravy produktov

Pripravili sme pre Vás sériu otázok na uľahčenie orientácie v krokoch a postupe pri reklamácii. Prosíme, odpovedzte jednoduchým kliknutím na áno - nie. Na konci Vám dáme individuálne inštrukcie ako postupovať.

UPOZORNENIE
Všetky reklamácie a žiadosti o opravy MUSIA byť registrované v našom systéme.
Ak Vaša reklamácia nie je registrovaná cez náš systém a pošlete ju samostatne cez Slovenskú poštu, bez jej registrácie a vyplnenia formulára, v tom prípade Vašu zásielku nepreberieme. Vaša zásielka sa vráti na Vašu adresu a budete nútení postup opakovať.


Je Váš produkt zakúpený v rámci 2 ročnej zákonnej lehoty?


Najčastejšie otázky

KONTAKT

V rámci moderných inovácii sme sa rozhodli zefektívniť náš klientský servis predĺženou službou helpdesku na e-mailovej adrese alebo sociálnych sieťach. Veríme, že súbor týchto otázok Vám pomôže nájsť odpovede, ktoré hľadáte aj bez toho, aby ste nás telefonicky kontaktovali, a tým ušetríme Váš čas.

PLATBY

Platbu prevodom na účet neponúkame. Ak máte záujem o platbu vopred, využite prosím jednu z možností, ktoré ponúkame - platbu platobnou kartou, prostredníctvom platobnej brány PayPal alebo prostredníctvom služby ApplePay.

Prosíme o opätovné objednanie si produktu. Zmeňte platobnú metódu na PAYPAL, dobierku alebo skúste GoPay, prípadne s inou platobnou kartou. O tom či Vaša platba prebehla úspešne Vás systém GoPay informuje bezprostredne po platbe.

Ak Vám neprejde platba, na obrazovke sa Vám zobrazí tlačítko na opätovnú platbu. Zároveň Vám do mailovej schránky príde odkaz na zopakovanie platby, kde môžete platbu zopakovať, prípadne skúsiť platbu inou platobnou kartou.

Prosíme, aby ste svoju objednávku zopakovali a platobnú metódu dali dobierka. Objednávka s neprejdenou platbou bude vymazaná.

DORÁBANIE ŠPERKOV

Všetky dostupné produkty, ktoré máme aktuálne skladom nájdete v ponuke na našom e-shope: https://www.petratoth.sk/e-shop. Všetky produkty, ktoré máme v pláne dorábať nájdete taktiež na našom e-shope so štítkom s označením “predobjednávka”. Tieto produkty máme práve v produkcii a ich približný termín vyhotovenia nájdete v popise produktu. Produkty v predobjednávke sa dajú zakúpiť vopred, a tým máte istotu rezervovania produktu. Predobjednávky sa dajú hradiť len prostredníctvom GoPay teda platbou cez kreditnú alebo debetnú kartu, prípadne PAYPAL alebo ApplePay.

Ak sa produkt nenachádza v priamom predaji alebo v predpredaji v našom e-shope, tak ho neplánujeme dorábať.

Na toto vám v súčasnosti nevieme odpovedať, s najväčšou pravdepodobnosťou sa dorábať už nebudú a všetkým našim klientom odporúčame zakúpiť si šperk vtedy kedy je k dispozícii a nečakať.

Ak Vám produkt nejde vložiť do košíka, znamená to, že sa, bohužiaľ, medzičasom vypredal, nie je možné ho objednať a v súčasnosti ho neplánujeme dorábať. Sledujte náš e-shop, a ak by produkt zostal so štítkom “vypredaný”, môžete pri danom šperku zadať Vašu e-mailovú adresu a my Vás o jeho opätovnom doskladnení budeme informovať. Ani my v tejto chvíli nevieme povedať či a kedy budeme produkt opäť vyrábať a veríme, že si vyberiete z našej zvyšnej ponuky produktov. Veď všetko čo vyrábame je predsa krásne, nie?

Ak Vám produkt nejde objednať, znamená to že sa bohužiaľ medzičasom vypredal, nie je možné ho objednať a v súčasnosti ho neplánujeme dorábať. Vymažte si ho z košíka, aby ste vedeli zvyšné produkty objednať. Sledujte náš e-shop, a ak by produkt zostal so štítkom “vypredaný”, môžete pri danom šperku zadať Vašu e-mailovú adresu a my Vás o jeho opätovnom doskladnení budeme informovať. Ani my v tejto chvíli nevieme povedať či a kedy budeme produkt opäť vyrábať a veríme, že si vyberiete z našej zvyšnej ponuky produktov. Veď všetko čo vyrábame je predsa krásne, nie?

Niekedy sa stane, že doskladníme veľmi malý počet produktov, napríklad jeden alebo dva kusy. To znamená, že sa môže stať, že je produkt v sekunde opäť vypredaný, pretože Vás niekto predbehol. V tomto prípade odporúčame opäť zadať Vašu e-mailovú adresu na notifikáciu a po prípadom opätovnom doskladnení Vám príde notifikačný e-mail znova.

Pri každom produkte napravo sú informácie o produkte, v sekcii “Dostupnosť v predajni” nájdete, či sa daný produkt aktuálne nachádza v predajni. Ak je zeleným napísané “dostupný”, tak ho v predajni nájdete. Ak nie je dostupný, znamená to, že je všade vypredaný a je nutné si počkať na jeho znovu-vyrobenie. Len produkty, ktoré majú štítok predobjednávka znovu aktuálne vyrábame.

DORUČENIE

Samozrejme, produkty posielame do celého sveta, informáciu o cenách poštovného nájdete tu: petratoth.sk/dodanie

Objednávky odosielame vždy na druhý deň od objednania. Zásielka bude doručená 1-2 dni od odoslania. To znamená 2-3 dni od dátumu Vášho objednania. Príklad: ak si produkty objednáte 23.3. o 16:02 hod., tak budú odoslané 24.3. a doručené 25.3. alebo 26.3.

V prípade, že sa vo Vašej objednávke nachádza šperk alebo viacero šperkov na predobjednávku, zásielka bude doručená kompletná až po naskladnení týchto šperkov. Predpokladaný dátum doručenia je uvedený pri každom šperku, ktorý je na predobjednávku.

Osobný odber objednávky cez e-shop možný nie je, odporúčame aby ste navštívili naše oficiálne predajne v OC EUROVEA alebo Avion Shopping Park v BRATISLAVE.

Žiaľ nie, iné ako sú dostupné nevyrábame a nebudeme. Všetky dostupné farebné kombinácie nájdete na našom eshope.

Bohužiaľ, zákazkovú výrobu šperkov z kapacitných dôvodov nestíhame robiť. Sústredíme sa na výrobu nových sérií.

Všetky limitované edície sú vyrobené v limitovaných počtoch kusov. Bohužiaľ, po ich vypredaní ich znovu nevyrábame.

Váš balík si môžete trackovať. Ak je napísané, že balík nie je ešte odovzdaný kuriérskej spoločnosti, znamená to, že buď je ešte u nás a čaká na zvoz kuriéra, alebo je u kuriéra, ktorý ho ešte nepriniesol do depa. Váš balíček v tejto chvíli očakávajte do dvoch pracovných dní.

V sekcii dodanie nájdete približné dni trvania doručenia tovaru. Do Ameriky to obvykle trvá 3-4 týždne.

INFO O ŠPERKOCH

Zapínania na náušniciach sú klasické tyčky s motýlikovým uzáverom. Klipsňové náušnice nerobíme, ak by sme v budúcnosti robili, bude to označené v názve produktu.

Všetky naše šperky sú vyrobené z pozlátenej alebo poródiovanej mosadze. Časť, ktorá je v uchu je z chirurgickej ocele. Šperky sú zdobené českým krištáľom, ručne maľované šperkárskym emajlom a doplnené inými prírodnými materiálmi. Všetky konkrétne info nájdete pri konkrétnych produktoch na e-shope.

Naše šperky neobsahujú NIKEL.

Naše šperky neodporúčame nosiť denne a nesmú prísť do styku s vodou, potom, parfémom alebo chemikáliami. Mohli by ste tak poškodiť galvanizáciu.

Áno, v cene každého šperku je krabička alebo obal.

Princíp ČAČKY vo vreci je princíp o náhode, my ich máme zmiešané v jednom vreci a vyberáme úplne náhodne. Takže bohužiaľ nevieme ovplyvniť, akú ČAČKU Vám vyberieme.

Naše šperky, napriek tomu, že sú antialergické, neodporúčame malým dievčatkám. Netýka sa to šperkov určených pre túto vekovú kategóriu.

Kolekciu Sarra a aj iné staršie kolekcie už nevyrábame. Všetky dostupné šperky nájdete na našom eshope.

Ak máme materiál, je možné šperk/produkt opraviť. Choďte prosím do sekcie OTÁZKY a odpovede ÁNO-NIE Vás navedú. Po odsúhlasení cenovej ponuky za opravu Vám darček opravíme.

Ak je pri produkte napísané “náušnice” znamená to, že je cena za pár. Ak je napísané “náušnica” je to za jeden kus náušnice.

Bohužiaľ naše šperky a všetky nami vytvorené produkty nepožičiavame.

Choďte prosím do sekcie OTÁZKY a odpovede ÁNO-NIE Vás navedú.

Šperky prosím neopravujte sami. Nevhodné lepidlo by mohlo poškodiť šperk a Vám samostatnou opravou skončí záruka. Šperk reklamujte na mieste, kde ste ho kúpili. V našich predajniach, u našich predajcov alebo cez eshop. Ak už nemáte záručnú dobu, vyplňte otázky ÁNO - NIE a systém Vás navedie k odpovedi a postupu.

Bohužiaľ iné farebné varianty šperkovníc nemáme, iba tie, čo nájdete v ponuke.

Je nám ľúto, že sa Vám prívesok stratil. Momentálne dané náušnice ani nemáme v predaji a žiaľ nevieme Vám poskytnúť prívesok zvlášť. Zostal by nám voľný kruh a neúplný pár náušníc. Pri výrobe nám nezostávajú žiadne časti ani komponenty navyše, všetko je presne vyrátané.

Áno, na Vaše narodeniny Vám príde email a v prípade, že si niečo objednáte, dostanete aj darček.

Mrzí nás to, ale šperk je možné vrátiť iba v rámci zákonnej lehoty na vrátenie tovaru zakúpeného cez e-shop, teda do 14 dní od prevzatia objednávky alebo v prípade tretej reklamácie tej istej vady. Ak je Váš šperk poškodený, postupujte podľa série otázok ÁNO/NIE, ktoré nájdete v sekcii “Najčastejšie otázky”. V prípade, že reklamáciu uznáme a je na šperku odstrániteľná vada, opravíme ho. V prípade, že sa šperk opraviť nedá tak Vám pošleme nový kus alebo vrátime peniaze.

DARČEKOVÉ KUPÓNY

Nie, darčekovú poukážku a iný zľavový kupón nie je možné kombinovať. Na jednu objednávku je možné využiť iba jeden zľavový kód.

Darčekové poukážky posielame elektronicky, hneď po úhrade. Platí to aj keď poukážku chcete odoslať v tlačenej forme. Preto platobná metóda - dobierka pri poukážkach nie je možná.

Poukaz je platný 6 mesiacov a jeho expiráciu máte na poukaze napísanú.

Darčekový poukaz automaticky posielame len emailom, ale je možné ho poslať fyzicky. V objednávkovom formulári stačí zaškrtnúť položku "Poslať vytlačený poukaz aj kuriérom”, v tom prípade ho pošleme fyzicky.

Kontaktujte nás na email a my ho dopošleme.

Bohužiaľ náš systém vie prijať kód len jednorázovo, rozdelenie hodnoty poukážky nie je možné.

KONTO/OBJEDNÁVKY

1. skontrolujte si, či ste správne zadali Vašu e-mailovú adresu – veľké či malé písmená, čísla a bodky. Viackrát si ju po sebe prečítajte.

2. skontrolujte si, či ste správne zadali Vaše heslo – veľké či malé písmená, čísla a bodky. Viackrát si ho po sebe prečítajte.

3. ak ste e-mailovú adresu zadali správne, ale heslo ste zabudli kliknite na odkaz obnova zabudnutého hesla, na Váš e-mail Vám príde link, pomocou ktorého budete môcť opäť zadať nové heslo, ktoré si, prosím, zapamätajte.

Ak ani jeden z týchto bodov nebol nápomocný, je veľmi pravdepodobné, že ste pri prvej registrácii na našej stránke nedokončili aktiváciu Vášho konta. Preto choďte do Vášho emailu pozrite všetky priečinky, napríklad spam, reklama atď a hľadajte e-mail od nás s aktiváciou. Kliknite na link na aktiváciu.

Ak ste sa dostali až sem a stále Vám nejde prihlásiť sa, skúste sa registrovať opäť s novou emailovou adresou a nezabudnite si konto aktivovať.

Pri registrácii, zakliknite políčko chcem odoberať newsletter, týmto pádom máte od nás poštovné pri objednávke nad 45 Eur zadarmo.

Je veľmi pravdepodobné, že ste sa úmyselne odhlásili z odoberania newslettrov, tým pádom u vás zanikol nárok na poštovné pri objednávke nad 45 Eur zadarmo. Pre opätovné prihlásenie sa do newslettra navštívte túto sekciu.

Náš nový inovatívny systém registrácie dovoľuje upravovať objednávky až do doby kým nie je odoslaná. Môžete pridávať alebo odoberať produkty. Stačí sa prihlásiť do vášho konta na stránke. Toto platí len pre objednávky na dobierku. Objednávky, ktoré sú už uhradené nie je možné upravovať. V tomto prípade je nutné, aby ste urobili novú objednávku a my sa ich pokúsime zlúčiť do jednej zásielky.

Náš nový inovatívny systém registrácie dovoľuje upravovať objednávky až do doby kým nie je odoslaná. Môžete pridávať alebo odoberať produkty. Stačí sa prihlásiť do vášho konta na stránke. Toto platí len pre objednávky na dobierku. Objednávky, ktoré sú už uhradené nie je možné upravovať. Preto prosíme o prebratie tovaru a vrátenie nežiadúceho na našu adresu. Prihláste sa do Vášho konta na stránke a vyplňte sekciu vrátenie tovaru.

Pri každom jednom šperku na našom e-shope nájdete nápis o dostupnosti v našej predajni, ak je šperk dostupný, je tam napísané “dostupné v našej predajni v OC EUROVEA alebo Optima Košice” ak nie, tak je šperk dostupný len na našom e-shope.

Do žiadnych z našich zásielok nepribaľujeme faktúry. Faktúru dostanete v potvrdzovacom e-maile o objednávke alebo si ju môžete stiahnuť vo vašom konte na stránke.

Vašu objednávku prosím zopakujte, odporúčame zmeniť platobnú metódu. Darčekové poukážky nie je možné uhradiť na dobierku.

Ak je pri produkte napísané, že je dostupný v niektorej z predajní, je to naozaj tak. Žiaľ z dôvodu náporu rezervácií sme museli túto možnosť zrušiť, čiže bohužiaľ nie je možné rezervovať si produkty.

Dobrý deň, samozrejme, stačí napísať do poznámky po akom dátume môžme objednávku odoslať a my pozdržíme jej odoslanie.

Každý produkt je možné bezplatne do 14 dní vrátiť. Prejdite vyššie na sekciu ÁNO-NIE, zodpovedajte otázky a tie vás navedú k správnej odpovedi. Vyplníte formulár na vrátenie a my po tovar pošleme kuriéra.

Bohužiaľ výmena nie je systémovo možná, odporúčame Vám, aby človek, ktorý Vám šperk podaroval, išiel do svojho konta a šperk do 14 dní vrátil a následne kúpil iný podľa Vášho želania.

Skontrolujte si schránku spam. Mali by Vám prísť dva emaily, jeden o potrvrdení objednávky a jeden o expedovaní. V prípade, že tam emaily nenájdete, je pravdepodobné, že ste zadali zlý email. Vašu objednávku ale evidujeme a expedujeme na Vašu adresu nezávisle od Vami zadaného chybného emailu. Doručená by mala byť do 1-2 pracovných dní od dňa prijatia objednávky. Ak sa tak nestane, kontaktujte nás a my preveríme kde nastala chyba.

Ak Vám neprejde platba, na obrazovke sa Vám zobrazí tlačítko na opätovnú platbu. Môžete zopakovať platbu aj s daným kódom. Zároveň Vám do mailovej schránky príde odkaz na zopakovanie platby, kde môžete platbu zopakovať, prípadne skúsiť platbu inou platobnou kartou.

PREDOBJEDNÁVKY

Pri každom produkte na predobjednávku je napísaný predpokladaný dátum doručenia. To znamená, že v tomto dátume budete mať produkt doručený.

Produkty, ktoré sú na e-shope v predobjednávkach nie je možné dizajnovo meniť. Ani farbu pokovenia, farbu emajlu či krištáľov.

Bohužiaľ, výroba sa nedá urýchliť. Všetko sú procesy, ktoré sa nedajú preskočiť. Dátum doručenia predobjednávky je vypočítaný s najlepšou presnosťou.



NAŠLI STE ODPOVEĎ?