Reklamácie, vrátenie a opravy produktov

Pripravili sme pre Vás sériu otázok na uľahčenie orientácie v krokoch a postupe pri reklamácii. Prosíme, odpovedzte jednoduchým kliknutím na áno - nie. Na konci Vám dáme individuálne inštrukcie ako postupovať.

UPOZORNENIE
Všetky reklamácie a žiadosti o opravy MUSIA byť registrované v našom systéme.
Ak Vaša reklamácia nie je registrovaná cez náš systém a pošlete ju samostatne cez Slovenskú poštu, bez jej registrácie a vyplnenia formulára, v tom prípade Vašu zásielku nepreberieme. Vaša zásielka sa vráti na Vašu adresu a budete nútení postup opakovať.


Je Váš produkt zakúpený v rámci 2 ročnej zákonnej lehoty?


Najčastejšie otázky

V rámci moderných inovácií sme sa rozhodli zefektívniť náš klientský servis predĺženou službou helpdesku na e-mailovej adrese a prostredníctvom aplikácie Whatsapp. Veríme, že súbor týchto otázok Vám pomôže nájsť odpovede, ktoré hľadáte aj bez toho, aby ste nás telefonicky kontaktovali, a tým ušetríme i Váš čas.

1. Skontrolujte si, či ste správne zadali Vašu e-mailovú adresu – veľké či malé písmená, čísla a bodky. Viackrát si ju po sebe prečítajte.

2. Skontrolujte si, či ste správne zadali Vaše heslo – veľké či malé písmená, čísla a bodky. Viackrát si ho po sebe prečítajte.

3. Ak ste e-mailovú adresu zadali správne, ale zabudli ste heslo, kliknite na odkaz obnova zabudnutého hesla, na Váš e-mail Vám príde link, pomocou ktorého si budete môcť opäť zadať nové heslo, ktoré si, prosím, zapamätajte.

Ak ani jeden z týchto bodov nebol nápomocný, je veľmi pravdepodobné, že ste pri prvej registrácii na našej stránke nedokončili aktiváciu Vášho konta. Ak neprešlo ešte 24 hodín od Vašej registrácie, nájdite si prosím v e-maily (pozrite aj schánku spam alebo reklamy) mail od nás, v ktorom sa nachádza aktivačný link. Ak prešlo viac ako 24 hodín od Vašej registrácie, vytvorte si registráciu znova.

Ak ste do prihlasovacieho poľa zadali e-mailovú adresu správne, ale zabudli ste heslo, kliknite na odkaz obnova zabudnutého hesla, na Váš e-mail Vám príde link, pomocou ktorého si budete môcť opäť zadať nové heslo, ktoré si, prosím, zapamätajte.

V prípade, že už máte u nás registrované konto, prihlásiť sa na odber newslettera môžete priamo vo svojom profile po prihlásení sa do Vášho konta. V prípade, že u nás nemáte vlastné konto, je potrebné si ho najskôr vytvoriť

Poštovné nad 65 EUR zadarmo (v rámci doručenia na SR) majú všetci odoberatelia nášho newslettera. V prípade, že už máte u nás registrované konto, prihlásiť sa na odber newslettera môžete priamo vo svojom profile po prihlásení sa do Vášho konta. V prípade, že u nás nemáte vlastné konto, je potrebné si ho najskôr vytvoriť.

Je veľmi pravdepodobné, že ste sa úmyselne odhlásili z odoberania newslettrov, tým pádom u vás zanikol nárok na poštovné pri objednávke nad 65 Eur zadarmo. Pre opätovné prihlásenie sa do newslettera navštívte túto sekciu.

Platbu prevodom na účet neponúkame. Ak máte záujem o platbu vopred, využite prosím jednu z možností, ktoré ponúkame - platbu platobnou kartou cez platobnú bránu GOPAY alebo Stripe, prostredníctvom platobnej brány PayPal alebo prostredníctvom služby ApplePay.

Ak Vám neprejde platba, na obrazovke sa Vám zobrazí tlačítko na opätovnú platbu. Zároveň Vám do mailovej schránky príde odkaz na zopakovanie platby, kde môžete platbu zopakovať, prípadne skúsiť platbu inou platobnou kartou.

Zopakujte svoju objednávku a zvoľte spôsob platby na dobierku. Objednávka s neprejdenou platbou bude automaticky stornovaná.

Zopakujte svoju objednávku a zvoľte iný spôsob platby prípadne inú platobnú bránu. Objednávka s neprejdenou platbou bude automaticky stornovaná.

Ak Vám produkt nejde vložiť do košíka, znamená to, že sa, bohužiaľ, medzičasom vypredal, nie je možné ho objednať a v súčasnosti ho neplánujeme dorábať. Sledujte náš e-shop, a ak by produkt zostal so štítkom “vypredaný”, môžete pri danom šperku zadať Vašu e-mailovú adresu a my Vás o jeho opätovnom doskladnení budeme informovať. Ani my v tejto chvíli nevieme povedať či a kedy budeme produkt opäť vyrábať a veríme, že si vyberiete z našej zvyšnej ponuky produktov. Veď všetko čo vyrábame je predsa krásne, nie?

Ak Vám produkt nejde objednať, znamená to že sa bohužiaľ medzičasom vypredal, nie je možné ho objednať a v súčasnosti ho neplánujeme dorábať. Vymažte si ho z košíka, aby ste vedeli zvyšné produkty objednať. Sledujte náš e-shop, a ak by produkt zostal so štítkom “vypredaný”, môžete pri danom šperku zadať Vašu e-mailovú adresu a my Vás o jeho opätovnom doskladnení budeme informovať. Ani my v tejto chvíli nevieme povedať či a kedy budeme produkt opäť vyrábať a veríme, že si vyberiete z našej zvyšnej ponuky produktov. Veď všetko čo vyrábame je predsa krásne, nie?

Princíp ČAČKY vo vreci je princíp o náhode, my ich máme zmiešané v jednom vreci a vyberáme úplne náhodne. Takže bohužiaľ nevieme ovplyvniť, akú ČAČKU Vám vyberieme.

Áno, na Vaše narodeniny Vám príde email a v prípade, že si niečo objednáte, dostanete aj darček.

Náš nový inovatívny systém registrácie dovoľuje upravovať objednávky až do doby kým nie je odoslaná. Môžete pridávať alebo odoberať produkty. Stačí sa prihlásiť do vášho konta na stránke. Toto platí len pre objednávky na dobierku. Objednávky, ktoré sú už uhradené nie je možné upravovať. V tomto prípade je nutné, aby ste urobili novú objednávku a my sa ich pokúsime zlúčiť do jednej zásielky.

Náš nový inovatívny systém registrácie dovoľuje upravovať objednávky až do doby kým nie je odoslaná. Môžete pridávať alebo odoberať produkty. Stačí sa prihlásiť do vášho konta na stránke. Toto platí len pre objednávky na dobierku. Objednávky, ktoré sú už uhradené nie je možné upravovať. Preto prosíme o prebratie tovaru a vrátenie nežiadúceho na našu adresu. Prihláste sa do Vášho konta na stránke a vyplňte sekciu vrátenie tovaru.

Do žiadnych z našich zásielok nepribaľujeme faktúry. Faktúru dostanete v potvrdzovacom e-maile o objednávke alebo si ju môžete stiahnuť vo vašom konte na stránke.

Dobrý deň, samozrejme, stačí napísať do poznámky po akom dátume môžme objednávku odoslať a my pozdržíme jej odoslanie.

Skontrolujte si schránku spam. Mali by Vám prísť dva emaily, jeden o potrvrdení objednávky a jeden o expedovaní. V prípade, že tam emaily nenájdete, je pravdepodobné, že ste zadali zlý email. Vašu objednávku ale evidujeme a expedujeme na Vašu adresu nezávisle od Vami zadaného chybného emailu. Doručená by mala byť do 1-2 pracovných dní od dňa prijatia objednávky. Ak sa tak nestane, kontaktujte nás a my preveríme kde nastala chyba.

Vašu objednávku evidujeme aj keď bola platba neúspešná. Vašu objednávku vieme v tomto prípade zmeniť na dobierku manuálne, prosím kontaktujte nás e-mailom. Dobierku je samozrejme možné zmeniť iba v prípade, že sa vo Vašej objednávke nenachádza šperk alebo produkt na predobjednávku.

Pri každom produkte na predobjednávku je napísaný predpokladaný dátum doručenia. To znamená, že v tomto dátume budete mať produkt doručený.

Produkty, ktoré sú na e-shope v predobjednávkach nie je možné dizajnovo meniť. Ani farbu pokovenia, farbu emajlu či krištáľov.

Bohužiaľ, výroba sa nedá urýchliť. Všetko sú procesy, ktoré sa nedajú preskočiť. Dátum doručenia predobjednávky je vypočítaný s najlepšou presnosťou.

Predobjednávku nie je možné uhradiť na dobierku, je potrebné ju uhradiť vopred ponúkanými možnosťami - kartou alebo PayPalom.

Nie, darčekovú poukážku a iný zľavový kupón nie je možné kombinovať. Na jednu objednávku je možné využiť iba jeden zľavový kód.

Darčekové poukážky posielame elektronicky, hneď po úhrade. Platí to aj keď poukážku chcete odoslať v tlačenej forme. Preto platobná metóda - dobierka pri poukážkach nie je možná.

Nie, darčekovú poukážku je možné zakúpiť iba v hodnotách, ktoré nájdete na našom e-shope (50 EUR, 100 EUR, 150 EUR alebo 200 EUR).

Darčekový poukaz je platný 6 mesiacov odo dňa jeho zakúpenia. Expirácia poukazu je na každej darčekovej poukážke napísaná.

Darčekový poukaz automaticky posielame len emailom, ale je možné ho poslať fyzicky. V objednávkovom formulári stačí zaškrtnúť položku "Poslať vytlačený poukaz aj kuriérom”, v tom prípade ho pošleme fyzicky.

Kontaktujte nás na email a my ho dopošleme.

Bohužiaľ náš systém vie prijať kód len jednorázovo, rozdelenie hodnoty poukážky nie je možné.

Ak Vám neprejde platba, na obrazovke sa Vám zobrazí tlačítko na opätovnú platbu. Môžete zopakovať platbu aj s daným kódom. Zároveň Vám do mailovej schránky príde odkaz na zopakovanie platby, kde môžete platbu zopakovať, prípadne skúsiť platbu inou platobnou kartou.

Platnosť darčekového poukazu nie je možné predĺžiť. Systém ho automaticky sám vytvára ako aj expiruje.

Vašu objednávku prosím zopakujte, odporúčame zmeniť platobnú metódu. Darčekové poukážky nie je možné uhradiť na dobierku.

Ak Vám neprejde platba, na obrazovke sa Vám zobrazí tlačítko na opätovnú platbu. Môžete zopakovať platbu aj s daným kódom. Zároveň Vám do mailovej schránky príde odkaz na zopakovanie platby, kde môžete platbu zopakovať, prípadne skúsiť platbu inou platobnou kartou.

Zľavy nie je možné kombinovať a teda na zľavnené produkty nie je možné uplatniť zľavový kupón.

Všetky dostupné produkty, ktoré máme aktuálne skladom nájdete v ponuke na našom e-shope: https://www.petratoth.sk/e-shop. Všetky produkty, ktoré máme v pláne dorábať nájdete taktiež na našom e-shope so štítkom s označením “predobjednávka”. Tieto produkty máme práve v produkcii a ich približný termín vyhotovenia nájdete v popise produktu. Produkty v predobjednávke sa dajú zakúpiť vopred, a tým máte istotu rezervovania produktu. Predobjednávky sa dajú hradiť len prostredníctvom GoPay teda platbou cez kreditnú alebo debetnú kartu, prípadne PAYPAL alebo ApplePay. Ak sa produkt nenachádza v priamom predaji alebo v predpredaji v našom e-shope, tak ho neplánujeme dorábať.

Na toto vám v súčasnosti nevieme odpovedať, s najväčšou pravdepodobnosťou sa dorábať už nebudú a všetkým našim klientom odporúčame zakúpiť si šperk vtedy kedy je k dispozícii a nečakať.

Staré kolekcie a série šperkov ako Slovenská epopej, Mileva, Sarra, Bohyňa, Solčianky, Majolika či Z kútnej plachty neplánujeme dorábať.

Ak raz bola kolekcia alebo séria šperkov limitovaná a je vypredaná, šperky sa viac dorábať nebudú.

Lubina, Horehronské náramky, Ľadový Telgárt

Žiadne odevy dostupné v minulosti nebudeme viac dorábať. Týka sa to všetkých kusov odevov z kolekcie Mileva (crop topy, sukne, šaty), z kolekcie Sarra (kabáty, šaty, nohavice, tuniky) aj zo série Majolika (mikiny).

Pri každom produkte napravo sú informácie o produkte, v sekcii “Dostupnosť v predajni” nájdete, či sa daný produkt aktuálne nachádza v predajni. Ak je zeleným napísané “dostupný”, tak ho v predajni nájdete. Ak nie je dostupný, znamená to, že je všade vypredaný a je nutné si počkať na jeho znovu-vyrobenie. Len produkty, ktoré majú štítok predobjednávka znovu aktuálne vyrábame.

Kliknite priamo na šperk alebo produkt, o ktorom chcete byť informovaný/á a kliknite na tlačítko "Notifikácia o dostupnosti na e-shope". Po doskladnení tohto produktu budete automaticky informovaný/á o jeho dosptunosti.

Niekedy sa stane, že doskladníme veľmi malý počet produktov, napríklad jeden alebo dva kusy. To znamená, že sa môže stať, že je produkt v sekunde opäť vypredaný, pretože Vás niekto predbehol. V tomto prípade odporúčame opäť zadať Vašu e-mailovú adresu na notifikáciu a po prípadom opätovnom doskladnení Vám príde notifikačný e-mail znova.

Žiaľ nie, iné ako sú dostupné nevyrábame a nebudeme. Všetky dostupné farebné kombinácie nájdete na našom eshope.

Bohužiaľ, zákazkovú výrobu šperkov z kapacitných dôvodov nestíhame robiť. Sústredíme sa na výrobu nových sérií.

Bohužiaľ, zákazkovú výrobu šperkov z kapacitných dôvodov nestíhame robiť. Sústreďujeme sa na výrobu nových sérií.

Všetky naše šperky sú vyrobené z pozlátenej alebo poródiovanej mosadze. Časť, ktorá je v uchu je z chirurgickej ocele. Šperky sú zdobené českým krištáľom, ručne maľované šperkárskym emajlom a doplnené inými prírodnými materiálmi. Všetky konkrétne info nájdete pri konkrétnych produktoch na e-shope.

Zapínania na náušniciach sú klasické tyčky s motýlikovým uzáverom. Klipsňové náušnice nerobíme, ak by sme v budúcnosti robili, bude to označené v názve produktu.

Naše šperky neobsahujú NIKEL.

Naše šperky neodporúčame nosiť denne a nesmú prísť do styku s vodou, potom, parfémom alebo chemikáliami. Mohli by ste tak poškodiť galvanizáciu.

Áno, v cene každého šperku je krabička alebo obal.

Naše šperky, napriek tomu, že sú antialergické, neodporúčame malým dievčatkám. Netýka sa to šperkov určených pre túto vekovú kategóriu.

Ak je pri produkte napísané “náušnice” znamená to, že je cena za pár. Ak je napísané “náušnica” je to za jeden kus náušnice.

Bohužiaľ naše šperky a všetky nami vytvorené produkty nepožičiavame.

Bohužiaľ iné farebné varianty šperkovníc nemáme, iba tie, čo nájdete v ponuke.

Pri každom jednom šperku na našom e-shope nájdete nápis o dostupnosti v našej predajni, ak je šperk dostupný, je tam napísané “dostupné v našej predajni v OC EUROVEA alebo Optima Košice” ak nie, tak je šperk dostupný len na našom e-shope.

Samozrejme, produkty posielame do celého sveta, informáciu o cenách poštovného nájdete tu: petratoth.sk/dodanie

Objednávky odosielame vždy na druhý deň od objednania. Zásielka bude doručená 1-2 dni od odoslania. To znamená 2-3 dni od dátumu Vášho objednania. Príklad: ak si produkty objednáte 23.3. o 16:02 hod., tak budú odoslané 24.3. a doručené 25.3. alebo 26.3.

V prípade, že sa vo Vašej objednávke nachádza šperk alebo viacero šperkov na predobjednávku, zásielka bude doručená kompletná až po naskladnení týchto šperkov. Predpokladaný dátum doručenia je uvedený pri každom šperku, ktorý je na predobjednávku.

Osobný odber objednávky cez e-shop možný nie je, odporúčame aby ste navštívili naše oficiálne predajne v OC EUROVEA alebo Avion Shopping Park v BRATISLAVE.

V prípade, že Vám už prišiel e-mail o odoslaní objednávky, priamo v tomto e-maily si nájdete link na trackovanie zásielky ako aj číslo tejto zásielky. Ľahko si tak viete pozrieť, kde sa aktuálne balík nachádza.

V sekcii "Dodanie" nájdete približné doby dodania do jednotlivých krajín EÚ alebo Ameriky. Tieto doby sú samozrejme orientačné a závisia od momentálnej situácie vo svete.

Osobný odber objednávky cez e-shop možný nie je, odporúčame aby ste navštívili naše oficiálne predajne v OC EUROVEA alebo Avion Shopping Park v BRATISLAVE.

Tovar zakúpený na predajni NIE JE možné vrátiť ani vymeniť z hygienických dôvodov.

Pri každom jednom šperku na našom e-shope nájdete nápis o dostupnosti v našej predajni, ak je šperk dostupný, je tam napísané “dostupné v našej predajni v OC EUROVEA alebo Optima Košice” ak nie, tak je šperk dostupný len na našom e-shope.

Ak je pri produkte napísané, že je dostupný v niektorej z predajní, je to naozaj tak. Žiaľ z dôvodu náporu rezervácií sme museli túto možnosť zrušiť, čiže bohužiaľ nie je možné rezervovať si produkty.

Ak ste nakúpili ako registrovaný zákazník, prihláste sa do svojho konta a v sekcii ,,Objednávky a vrátenie tovaru" vľavo nájdite konkrétnu objednávku a kliknite na "Vrátenie/výmena/reklamácia tovaru". Následne vyplňte a odošlite formulár.

Ak te nakúpili ako neregistrovaný zákazník, vyplňte v sekcii "Otázky" krátku sériu otázok ÁNO/NIE, ktoré Vás následne dovedú k formuláru na vrátenie šperku.

Po vyplnení a odoslaní formuláru Vám príde do e-mailovej schránky potvrdenie prijatia reklamácie. Po našom posúdení, či je vrátenie možné a oprávnené Vám (v rámci SR) následne na NAŠE náklady objednáme kuriéra, ktorý balíček od Vás vyzdvihne. Šperk, ktorý si prajete vrátiť teda prosím zabaľte naspäť do krabice a počkajte na e-mail/sms/telefonát od kuriéra GLS. Informáciu o tom, že sme balík bezpečne prijali na sklad Vám tiež zašleme e-mailom. Peniaze štandardne vraciame do cca 7 dní odo dňa prijatia vráteného šperku k nám na sklad. O vrátení peňazí budete tiež informovanýúá prostredníctvom e-mailu. Kontrolujte si teda svoju schránku, rovnako aj schránku som SPAMom.

"V rámci vrátenia šperku zo zahraničia je postup rovnaký s jediným rozdielom, nevieme si balíček od Vás vyzdvihnúť. Po vyplnení a odoslaní formuláru na vrátenie tovaru zabaľte šperk do krabice a odošlite ho na našu doručovaciu adresu:
Petra Toth, s. r. o.
Strojnícka 61/A
821 05 Bratislava

Šperk alebo iný produkt je možné vrátiť iba v rámci zákonnej lehoty na vrátenie tovaru zakúpeného cez e-shop, teda do 14 dní od prevzatia objednávky alebo v prípade tretej reklamácie tej istej vady.

Mrzí nás to, ale šperk je možné vrátiť iba v rámci zákonnej lehoty na vrátenie tovaru zakúpeného cez e-shop, teda do 14 dní od prevzatia objednávky alebo v prípade tretej reklamácie tej istej vady. Ak je Váš šperk poškodený, postupujte podľa série otázok ÁNO/NIE, ktoré nájdete v sekcii “Najčastejšie otázky”. V prípade, že reklamáciu uznáme a je na šperku odstrániteľná vada, opravíme ho. V prípade, že sa šperk opraviť nedá tak Vám pošleme nový kus alebo vrátime peniaze.

Choďte prosím do sekcie OTÁZKY a odpovede ÁNO-NIE Vás navedú k správnemu reklamačnému formuláru. V prípade výrobnej vady Vám samozrejme šperk vymeníme, opravíme alebo Vám za neho vrátime peniaze.

Každý produkt je možné bezplatne do 14 dní vrátiť. Prejdite vyššie na sekciu ÁNO-NIE, zodpovedajte otázky a tie vás navedú k správnej odpovedi. Vyplníte formulár na vrátenie a my po tovar pošleme kuriéra.

Výmena tovaru nie je možná. Tovar je potrebné do 14 dní odo dňa jeho prevzatia vrátiť a následne si urobiť novú objednávku na požadovaný šperk alebo iný produkt. Postup nájdete v rámci otázok ohľadom vrátenia tovaru.

Bohužiaľ výmena nie je systémovo možná, odporúčame Vám, aby človek, ktorý Vám šperk podaroval, išiel do svojho konta a šperk do 14 dní vrátil a následne kúpil iný podľa Vášho želania.

Prihláste sa prosím do svojho konta, v sekcii Objednávky a nájdite objednávku, z ktorej šperk chcete reklamovať. Kliknite na Vrátenie/výmena/reklamácia tovaru a vyplňte reklamačný formulár.

V sekcii Otázky zodpovedzte na jednoduché otázky Áno/Nie a tie Vás zavedú k správnemu reklamačnému formuláru.

Reklamácie vybavujeme v čo najkratšom možnom čase. Zákonná lehota na vybavenie reklamácie je 30 dní.

Po vyplnení a odoslaní formuláru Vám príde do e-mailovej schránky potvrdenie prijatia reklamácie. Po našom posúdení, či reklamácia oprávnená Vám (v rámci SR) následne na NAŠE náklady objednáme kuriéra, ktorý balíček od Vás vyzdvihne. Šperk, ktorý si prajete reklamovať teda prosím zabaľte do krabice a počkajte na e-mail/sms/telefonát od kuriéra GLS. Informáciu o tom, že sme balík bezpečne prijali na sklad Vám tiež zašleme e-mailom. Kontrolujte si teda svoju schránku, rovnako aj schránku som SPAMom. Následne po prijatí balíka Vám šperk opravíme, prípadne reklamáciu vyriešime iným spôsobom k Vašej spokojnosti.

V rámci reklamácie šperku zo zahraničia je postup rovnaký s jediným rozdielom, nevieme si balíček od Vás vyzdvihnúť. Po vyplnení a odoslaní formuláru na reklamáciu tovaru zabaľte šperk do krabice a odošlite ho na našu doručovaciu adresu:
Petra Toth, s. r. o.
Strojnícka 61/A
821 05 Bratislava

Oprava šperku v rámci záručnej lehoty 2 rokov NIE JE spoplatnená. V prípade, že reklamujete šperk, ktorý v záručnej lehote nie je, jeho oprava JE spoplatnená.

Ak máme materiál, je možné šperk/produkt opraviť. Choďte prosím do sekcie OTÁZKY a odpovede ÁNO-NIE Vás navedú. Na šperky alebo produkty, ktoré od nás dostanete ako darček sa nevzťahuje záručná lehota, to znamená, že servis týchto šperkov/produktov je spoplatnený. Po odsúhlasení cenovej ponuky za opravu Vám darček opravíme.

Choďte prosím do sekcie OTÁZKY a odpovede ÁNO-NIE Vás navedú k správnemu reklamačnému formuláru. V prípade výrobnej vady Vám samozrejme šperk vymeníme, opravíme alebo Vám za neho vrátime peniaze.

Šperky prosím neopravujte sami. Nevhodné lepidlo by mohlo poškodiť šperk a Vám samostatnou opravou skončí záruka. Šperk reklamujte na mieste, kde ste ho kúpili. V našich predajniach, u našich predajcov alebo cez eshop. Ak je šperk v záručnej dobe, opravíme Vám ho na naše náklady, ak už šperk nie je v záručnej dobe, vyplňte otázky ÁNO - NIE a systém Vás navedie k odpovedi a správnemu reklamačnému formuláru. Oprava šperku po uplynutí záručnej doby je spoplatnená.

Žiadne časti zo šperkov Vám nevieme poskytnúť zvlášť. Pri výrobe nám nezostávajú žiadne časti ani komponenty navyše, všetko je presne vyrátané.




NAŠLI STE ODPOVEĎ?