ADRESA NA DORUČENIE


Petra Toth, s.r.o.
Strojnícka 61/A
821 05 Bratislava


Ako Vám môžeme pomôcť?

Toto sú najčastejšie otázky od vás, nájdete tam aj tú svoju?

KONTAKT

V rámci moderných inovácii sme sa rozhodli zefektívniť náš klientský servis predĺženou službou helpdesku na e-mailovej adrese alebo sociálnych sieťach. Veríme, že súbor týchto otázok Vám pomôže nájsť odpovede, ktoré hľadáte aj bez toho, aby ste nás telefonicky kontaktovali, a tým ušetríme Váš čas.

PLATBY

Prosíme o opätovné objednanie si produktu. Zmeňte platobnú metódu na PAYPAL, dobierku alebo skúste TRUSTCARD, prípadne s inou platobnou kartou. O tom či Vaša platba prebehla úspešne Vás systém TRUSTCARD informuje bezprostredne po platbe.

Ak Vám neprejde platba, prosíme aby ste Vašu objednávku ihneď zopakovali – to znamená vytvorte, prosím, novú objednávku a skontrolujte správnosť údajov, prípadne zmeňte platobnú kartu alebo spôsob platby.

DORÁBANIE ŠPERKOV

Všetky dostupné produkty, ktoré máme aktuálne skladom nájdete v ponuke na našom e-shope: https://www.petratoth.sk/e-shop. Všetky produkty, ktoré máme v pláne dorábať nájdete taktiež na našom e-shope so štítkom s označením “predobjednávka”. Tieto produkty máme práve v produkcii a ich približný termín vyhotovenia nájdete v popise produktu. Produkty v predobjednávke sa dajú zakúpiť vopred, a tým máte istotu rezervovania produktu. Predobjednávky sa dajú hradiť len prostredníctvom Trustcard teda platbou cez kreditnú alebo debetnú kartu, prípadne PAYPAL.

Ak sa produkt nenachádza v priamom predaji alebo v predpredaji v našom e-shope, tak ho neplánujeme dorábať.

Na toto vám v súčasnosti nevieme odpovedať, s najväčšou pravdepodobnosťou sa dorábať už nebudú a všetkým našim klientom odporúčame zakúpiť si šperk vtedy kedy je k dispozícii a nečakať.

Ak Vám produkt nejde vložiť do košíka, znamená to, že sa, bohužiaľ, medzičasom vypredal, nie je možné ho objednať a v súčasnosti ho neplánujeme dorábať. Sledujte náš e-shop, a ak by produkt zostal so štítkom “vypredaný”, môžete pri danom šperku zadať Vašu e-mailovú adresu a my Vás o jeho opätovnom doskladnení budeme informovať. Ani my v tejto chvíli nevieme povedať či a kedy budeme produkt opäť vyrábať a veríme, že si vyberiete z našej zvyšnej ponuky produktov. Veď všetko čo vyrábame je predsa krásne, nie?

Ak Vám produkt nejde objednať, znamená to že sa bohužiaľ medzičasom vypredal, nie je možné ho objednať a v súčasnosti ho neplánujeme dorábať. Vymažte si ho z košíka, aby ste vedeli zvyšné produkty objednať. Sledujte náš e-shop, a ak by produkt zostal so štítkom “vypredaný”, môžete pri danom šperku zadať Vašu e-mailovú adresu a my Vás o jeho opätovnom doskladnení budeme informovať. Ani my v tejto chvíli nevieme povedať či a kedy budeme produkt opäť vyrábať a veríme, že si vyberiete z našej zvyšnej ponuky produktov. Veď všetko čo vyrábame je predsa krásne, nie?

Niekedy sa stane, že doskladníme veľmi malý počet produktov, napríklad jeden alebo dva kusy. To znamená, že sa môže stať, že je produkt v sekunde opäť vypredaný, pretože Vás niekto predbehol. V tomto prípade odporúčame opäť zadať Vašu e-mailovú adresu na notifikáciu a po prípadom opätovnom doskladnení Vám príde notifikačný e-mail znova.

DORUČENIE

Samozrejme, produkty posielame do celého sveta, informáciu o cenách poštovného nájdete tu: petratoth.sk/dodanie

Objednávky odosielame vždy na druhý deň od objednania. Zásielka bude doručená 1-2 dni od odoslania. To znamená 2-3 dni od dátumu Vášho objednania. Príklad: ak si produkty objednáte 23.3. o 16:02 hod., tak budú odoslané 24.3. a doručené 25.3. alebo 26.3.

Osobný odber objednávky cez e-shop možný nie je, odporúčame aby ste navštívili naše oficiálne predajne v OC EUROVEA v BRATISLAVE alebo v OC OPTIMA v KOŠICIACH.

REKLÁMACIE

Prihláste sa do svojho konta. Choďte na svoju objednávku a cez reklamácie a vrátenie tovaru konkrétny produkt reklamujte. Produkt bezpečne zabaľte a my na naše náklady pošleme kuriéra, ktorý na balíček pri vyzdvihovaní nalepí štítok. Kuriéra pre reklamáciu posielame iba v rámci Slovenska. Ak produkt posielate zo zahraničia, bezpečne ho zabaľte a pošlite na našu adresu doručenia. Po tom ako obdržíme balíček, Vám budú vrátené peniaze.

Prihláste sa do svojho konta. Choďte na svoju objednávku a cez reklamácie a vrátenie tovaru konkrétny produkt reklamujte. Produkt bezpečne zabaľte a my na naše náklady pošleme kuriéra, ktorý na balíček pri vyzdvihovaní nalepí štítok. Kuriéra pre reklamáciu posielame iba v rámci Slovenska. Ak produkt posielate zo zahraničia, bezpečne ho zabaľte a pošlite na našu adresu doručenia. Po tom ako obdržíme balíček, Vám na Váš e-mail pošleme kód s kupónom na sumu, v akej bol vrátený šperk. Pri objednaní nového zadáte kód a sumu Vám odpočíta.

  • v prípade, že je nový šperk drahší ako predošlý, tak rozdiel doplatíte.
  • v prípade, že je nový šperk lacnejší ako predošlý, nie je možné Vám vydať rozdiel. Preto odporúčame šperk vrátiť, my Vám vrátime sumu na účet a Vy si vytvoríte novú objednávku.

Ak sa Vám pokazil šperk, prihláste sa do Vášho konta na stránke a postupujte podľa inštrukcií v sekcii reklamácia. Šperky opravujeme aj nad rámec zákonnej lehoty. Ak bol produkt zakúpený pred Vašou registráciou na našej stránke, tak ho bezpečne zabaľte a pošlite na našu adresu doručenia. Nezabudnite pribaliť popis čo si želáte opraviť a Vašu presnú adresu, meno, email a telefónne číslo.

Nie, šperky zakúpené cez e-shop je možné vrátiť alebo reklamovať len cez náš e-shop. Stačí sa prihlásiť do Vášho konta a postupovať podľa inštrukcií v sekcii reklamácia.

Pokúste sa dve okrúhle časti stlačiť k sebe, ak to nepomôže tak Vám opravíme alebo pošleme nové zapínanie. Reklamujte, prosím, celé náušnice cez Váš profil a postupujte podľa inštrukcií v sekcii reklamácia. V rámci Slovenska Vám pošleme kuriéra po chybný šperk a odošleme opravený alebo s novým zapínaním. Ak produkt posielate zo zahraničia, bezpečne ho zabaľte a pošlite na našu adresu doručenia.

Bohužiaľ, nie je to možné. Náušnice vyrábame len po pároch, a keby sme Vám predali jeden kus, druhý by nám zostal skladom naveky. Odporúčame Vám zakúpiť si nový pár a budete mať jednu náušnicu rezervnú, keby sa Vám stratila opäť.

Šperk zabaľte a pošlite na našu doručovaciu adresu, ktorú nájdete hneď hore na tejto stránke. Nezabudnite pribaliť popis reklamácie a Váš telefonický a emailový kontakt. Po obdržaní zásielky Vás budeme kontaktovať.

INFO O ŠPERKOCH

Zapínania na náušniciach sú klasické tyčky s motýlikovým uzáverom. Klipsňové náušnice nerobíme, ak by sme v budúcnosti robili, bude to označené v názve produktu.

Všetky naše balíčky sú navoňané našimi parfémami, ktoré už, žiaľ, nie sú v predaji. Viac sa dočítate tu: petratoth.sk/parfemy-info.

Všetky naše šperky sú vyrobené z pozlátenej alebo poródiovanej mosadze. Časť, ktorá je v uchu je z chirurgickej ocele. Šperky sú zdobené českým krištáľom, ručne maľované šperkárskym emajlom a doplnené inými prírodnými materiálmi. Všetky konkrétne info nájdete pri konkrétnych produktoch na e-shope.

Naše šperky neobsahujú NIKEL.

Naše šperky neodporúčame nosiť denne a nesmú prísť do styku s vodou, potom, parfémom alebo chemikáliami. Mohli by ste tak poškodiť galvanizáciu.

Šperky nie je možné upravovať. Jediná úprava, ktorú sme schopní vykonať, je skrátenie retiazky. V takomto prípade nám šperk odošlite na našu adresu doručenia s presným popisom a presným rozmerom skrátenia retiazkovej časti v milimetroch.

Áno, v cene každého šperku je krabička alebo obal.

Žiaľ nie, iné ako sú dostupné nevyrábame a nebudeme. Všetky dostupné farebné kombinácie nájdete na našom eshope.

KONTO/OBJEDNÁVKY

1. skontrolujte si, či ste správne zadali Vašu e-mailovú adresu – veľké či malé písmená, čísla a bodky. Viackrát si ju po sebe prečítajte.

2. skontrolujte si, či ste správne zadali Vaše heslo – veľké či malé písmená, čísla a bodky. Viackrát si ho po sebe prečítajte.

3. ak ste e-mailovú adresu zadali správne, ale heslo ste zabudli kliknite na odkaz obnova zabudnutého hesla, na Váš e-mail Vám príde link, pomocou ktorého budete môcť opäť zadať nové heslo, ktoré si, prosím, zapamätajte.

Ak ani jeden z týchto bodov nebol nápomocný, je veľmi pravdepodobné, že ste pri prvej registrácii na našej stránke nedokončili aktiváciu Vášho konta. Preto choďte do Vášho emailu pozrite všetky priečinky, napríklad spam, reklama atď a hľadajte e-mail od nás s aktiváciou. Kliknite na link na aktiváciu.

Ak ste sa dostali až sem a stále Vám nejde prihlásiť sa, skúste sa registrovať opäť s novou emailovou adresou a nezabudnite si konto aktivovať.

Pri registrácii, zakliknite políčko chcem odoberať newsletter, týmto pádom máte od nás poštovné pri objednávke nad 45 Eur zadarmo.

Je veľmi pravdepodobné, že ste sa úmyselne odhlásili z odoberania newslettrov, tým pádom u vás zanikol nárok na poštovné pri objednávke nad 45 Eur zadarmo. Pre opätovné prihlásenie sa do newslettra navštívte túto sekciu.

Náš nový inovatívny systém registrácie dovoľuje upravovať objednávky až do doby kým nie je odoslaná. Môžete pridávať alebo odoberať produkty. Stačí sa prihlásiť do vášho konta na stránke. Toto platí len pre objednávky na dobierku. Objednávky, ktoré sú už uhradené nie je možné upravovať. V tomto prípade je nutné, aby ste urobili novú objednávku a my sa ich pokúsime zlúčiť do jednej zásielky.

Náš nový inovatívny systém registrácie dovoľuje upravovať objednávky až do doby kým nie je odoslaná. Môžete pridávať alebo odoberať produkty. Stačí sa prihlásiť do vášho konta na stránke. Toto platí len pre objednávky na dobierku. Objednávky, ktoré sú už uhradené nie je možné upravovať. Preto prosíme o prebratie tovaru a vrátenie nežiadúceho na našu adresu. Prihláste sa do Vášho konta na stránke a vyplňte sekciu vrátenie tovaru.

Pri každom jednom šperku na našom e-shope nájdete nápis o dostupnosti v našej predajni, ak je šperk dostupný, je tam napísané “dostupné v našej predajni v OC EUROVEA alebo Optima Košice” ak nie, tak je šperk dostupný len na našom e-shope.

Ak máte záujem o venovanie od Petry, napíšte text do poznámky k objednávke a my venovanie priložíme k objednávke.

Do žiadnych z našich zásielok nepribaľujeme faktúry. Faktúru dostanete v potvrdzovacom e-maile o objednávke alebo si ju môžete stiahnuť vo vašom konte na stránke.

PREDOBJEDNÁVKY

Pri každom produkte na predobjednávku je napísaný predpokladaný dátum doručenia. To znamená, že v tomto dátume budete mať produkt doručený.

Produkty, ktoré sú na e-shope v predobjednávkach nie je možné dizajnovo meniť. Ani farbu pokovenia, farbu emajlu či krištáľov.

Bohužiaľ, výroba sa nedá urýchliť. Všetko sú procesy, ktoré sa nedajú preskočiť. Dátum doručenia predobjednávky je vypočítaný s najlepšou presnosťou.



NAŠLI STE ODPOVEĎ?


ÁNO, ĎAKUJEM NIE, POMÔŽTE MI, PROSÍM

Prevádzkovateľ e-shopu
Petra Toth, s.r.o.
Strojnícka 61/A
821 05 Bratislava
IČO: 50 587 595
DIČ: 2120393121
IČ DPH: SK2120393121